Ιατρικός Σύλλογος Μαγνησίας

Καλωσορίσατε στο νέο web site του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας.

e-Services

Ηλεκτρονική έκδοση των πιστοποιητικών και βεβαιώσεων του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας.

e-Payments

Ηλεκτρονικές πληρωμές με άτοκες δόσεις μέσω πιστωτικών καρτών, των συνδρομών των μελών του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας.

/

Διοικητικό ΣυμβούλιοΔείτε τα μέλη του Διοικητικού συμβουλίου

Πειθαρχικό ΣυμβούλιοΔείτε τα μέλη του Πειθαρχικού Συμβουλίου

Εξελεγκτική ΕπιτροπήΔείτε τα μέλη της Εξελεγκτικής επιτροπής

Εκπρόσωποι Π.Ι.Σ.Δείτε τους εκπροσώπους Π.Ι.Σ.

Βρείτε όλους τους ιατρούς του νομού Μαγνησίας  

Αποφάσεις Διοικητικού Συμβουλίου.

Τελευταία Απόφαση Δ.Σ. του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας.
Απόφαση διοικητικού Συμβουλίου 01/08/2015 - Απόφαση διοικητικού συμβουλίου. Θέμα Απόφασης Διοικητικού Συμβουλίου Ο  Ιατρικός Σύλλογος Μαγνησίας αισθάνεται την ανάγκη να πάρει θέση και να καταγγείλει την ανυπόγραφη επιστολή του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. της 23/7/2015 προς τους συμβεβλημένους ιατρούς με τον Οργανισμό.
Την συγκεκριμένη ανυπόγραφη επιστολή την θεωρούμε απαράδεκτη,
εξοργιστική και προσβλητική προς όλους τους ιατρούς με το πνεύμα και την φρασεολογία που διατυπώθηκε, διότι το πρόβλημα για τους ιατρούς δεν είναι μόνο οικονομικό αλλά σοβαρό πρόβλημα που πλήττει την αξιοπρέπειάς τους.
Βασική αρχή των συμβεβλημένων μερών σε μία συμφωνία είναι ο αμοιβαίος σεβασμός και η τήρηση των υποχρεώσεών τους. Είναι γνωστό ότι ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ. περικόπτει τις οφειλές προς τους συμβεβλημένους ιατρούς εφευρίσκοντας και  χρησιμοποιώντας διάφορες ευρηματικές  τεχνικές, όπως clow back,rebate, παρακράτηση 10% των οφειλομένων, μη αποπληρωμή των οφειλομένων των ταμείων προ του Ε.Ο.Π.Υ.Υ., ιδιωτικές ελεγκτικές εταιρείες και  θέσπιση του οικονομικού πλαφόν στην εκτέλεση των εξετάσεων εκ των υστέρων, που είναι τουλάχιστον ανήθικο και παραπέμπει σε Σουλτανική Δημοκρατία. Με αυτούς τους τρόπους οι συμβεβλημένοι ιατροί, οι οποίοι δεν είναι πάροχοι υγείας όπως τους θέλει ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ., παραμένουν απλήρωτοι και κακοπληρωμένοι. Αποτέλεσμα όλων αυτών των πρακτικών είναι ότι οδηγούνται σε αφανισμό τα ιδιωτικά ιατρεία και εργαστήρια που όλα αυτά τα χρόνια σήκωσαν το βάρος της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας (Π.Φ.Υ.) και τα οποία αδυνατούν πλέον με αυτά τα δεδομένα, και με όχι δική τους ευθύνη, να καλύψουν τις υποχρεώσεις τους.
Θα πρέπει επί τέλους η Πολιτεία και  ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ. να δημιουργήσουν ένα σοβαρό , ενιαίο και λειτουργικό σύστημα Π.Φ.Υ. και να είναι συνεπείς στις υποχρεώσεις τους προς τους συμβεβλημένους ιατρούς. Επίσης, επί τέλους, θα πρέπει να  ευχαριστήσουν τους ιατρούς για την προσφορά τους και για την στήριξή του συστήματος όλα αυτά τα χρόνια και όχι να τους λοιδορούν και να τους απειλούν για μία ακόμη φορά. Τους κανόνες του παιχνιδιού υποχρεούται να τους θέτει η πολιτεία εκ των προτέρων και όχι εκ των υστέρων, να τους τηρεί η ίδια πρωτίστως 
 
και να φροντίζει με αντικειμενικό τρόπο  να τηρούνται και από την πλευρά των ιατρών.
Όσον αφορά το ηθικό θέμα που θέτει η επιστολή με την συμπεριφορά των ιατρών προς τους ασφαλισμένους, σε σχέση με το πρόβλημα που δημιουργούν οι κλειστές οι Τράπεζες σε όλους τους πολίτες, να θυμίσουμε ότι αυτό αφορά και στους ιατρούς οι οποίοι υφίστανται τις συνέπειες αυτής της κατάστασης, ιδίως όταν πρέπει να εξοφλήσουν τους προμηθευτές τους και ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ. δεν τους πληρώνει. Επίσης, απαντούμε ότι οι ιατροί δίνουν καθημερινά εξετάσεις στους ασθενείς τους (και όχι πελάτες), πράγματι κρίνονται από αυτούς με την ελεύθερη επιλογή που υπάρχει,  και διατηρούν, παρά τις δυσκολίες, την ιερή σχέση ιατρού-ασθενούς, χωρίς να χρειάζεται να κρίνονται για αυτήν την σχέση από απρόσωπες και άκαμπτες υπηρεσίες. Οι όποιες περιπτώσεις παράνομης συμπεριφοράς είναι καταδικαστέες και υποχρέωση του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. είναι να τις αποκαλύψει με στοιχεία και αποδείξεις και να τις κοινοποιήσει  στη συνέχεια στους Ιατρικούς Συλλόγους για τις προβλεπόμενες διαδικασίες. Σε καμία περίπτωση όμως δεν θα δεχθούμε την συλήβδην διαπόμπευση του ιατρικού κλάδου, όπως έχει γίνει μέχρι σήμερα κατ’ επανάληψη.
Τέλος, καλούμε όλους τους Ιατρικούς Συλλόγους να καταδικάσουν τις απαξιωτικές συμπεριφορές εκ μέρους του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. προς τους συμβεβλημένους ιατρούς, τον Π.Ι.Σ. να αντιδράσει και να πιέσει για την εκπλήρωση των υποχρεώσεων του Ε.Ο.Π.Υ.Υ. προς τους ιατρούς, καθώς επίσης να προασπίσει την αξιοπρέπεια του ιατρικού κόσμου.
Σε διαφορετική  περίπτωση η αποχώρηση των συμβεβλημένων ιατρών   θα είναι μονόδρομος και ας αναλάβει την ευθύνη προς τους ασφαλισμένους ο Ε.Ο.Π.Υ.Υ. 
 
 
  Ο Πρόεδρος                                       Ο Γεν.Γραμματέας    
 
Ευθύμιος Τσάμης                                 Ευάγγελος Μαναβέλας  
 

Δελτία τύπου.

Τελευταίο Δελτίο Τύπου του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας.
29/05/2018. Δελτίο τύπου Ι.Σ. Μαγνησίας | Πανελλαδική απεργία της 30/05/2018

Βόλος, 29/05/2018
 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 
Ο Ιατρικός Σύλλογος Μαγνησίας (ΙΣΜ) ακολουθώντας την απόφαση (αρχείο μορφής PDF) του Πανελλήνιου Ιατρικού Συλλόγου (ΠΙΣ) συμμετέχει στην  κινητοποίηση των Συλλόγων και Φορέων της Μαγνησίας, αύριο Τετάρτη 30 Μαΐου 2018 και καλεί τα μέλη του να συμμετάσχουν στην 24ωρη πανελλαδική απεργία και στη συγκέντρωση που θα πραγματοποιηθεί στην πλατεία Ελευθερίας στις 9.00π.μ.
 
Ο Πρόεδρος Ο Γενικός Γραμματέας
Ευθύμιος Τσάμης Σάββας Σάρκος

 
 

Ανακοινώσεις.

Τελευταία Ανακοίνωση του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας.
06/07/2018. Επικαιροποίηση σύμβασης με το ΥΠΕΘΑ/ΓΕΣ Επικαιροποίηση συμβάσεων των ήδη συμβεβλημένων ελευθέρων επαγγελματιών με τα ταμεία του ΥΠΕΘΑ/ΓΕΣ (Στρατός Ξηράς, Πολεμική Αεροπορία, Πολεμικό Ναυτικό, Λιμενικό Σώμα).
 
Γνωστοποιούμε στους συναδέλφους ελεύθερους επαγγελματίες,  που έχουν σύμβαση με τα παραπάνω ταμεία να προχωρήσουν στην επικαιροποίηση των συμβάσεων τους σύμφωνα με τις συνημμένες οδηγίες.
  • ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΣΥΝΑΨΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ (WORD | PDF)
  • ΠΛΗΡΕΙΣ ΟΔΗΓΙΕΣ - ΥΠΟΔΕΙΓΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΡΘΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΚΑΙ ΥΠΟΒΟΛΗ ΔΑΠΑΝΩΝ (WORD  | PDF)
  • ΑΙΤΗΣΗ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΙΑΤΡΩΝ - ΟΔΟΝΤΙΑΤΡΩΝ (WORD  | PDF)
  • ΔΙΑΒΙΒΑΣΤΙΚΟ (PDF)
Ο Πρόεδρος Ο Γεν. Γραμματέας
Ευθύμιος Τσάμης Σάββας Σάρκος

Νέος Χείρων

Τελευταία ανάρτηση στο Νέο Χείρωνα
03/07/2018. Τέταρτο Μνημόνιο
Tο πρώτοτυπο κείμενο των δεσμεύσεων της Ελλάδος μετα τήν απόφασιν του Eurogroup της 22ας Ιουνίου 2018:
 
22 June 2018
Annex: Specific commitments to ensure the continuity and completion of reforms adopted under the ESM programme
 
1: Fiscal and fiscal structural. Greece will fully respect its commitment to ensure that its annual budget achieves a primary surplus of 3.5% of GDP over the medium-term which respects the objectives of key reforms enacted under the ESM programme. To this end, it will complete the full offsetting and collection of the clawback by June every year for the previous calendar year. On tax policy, Greece will undertake, by mid-2019 and mid-2020, nationwide valuation exercises of property tax value based on market values and will update property tax values for ENFIA and other taxes fully in line with market values by mid-2020. On tax administration, Greece will reach the agreed permanent staffing positions at the Independent Authority of Public Revenue (IAPR) of 12.000 by end-2018, 12.500 by end 2019 and 13.322 by mid-2021, by when the end-to-end IT collection systems will also be fully operational. Greece will continue to implement reforms in the area of public financial management, avoiding the accumulation of new arrears and will, by mid-2019, complete the implementation of reforms identified by the Hellenic Court of Auditors. In addition, Greece commits to complete the cash monitoring and forecasting for the General Government Treasury account system (end-2019), complete the Chart of Accounts for the central administration by implementing the fund and functional classifications in the 2021 State budget (mid-2021) and extend to this reform to General Government entities (mid-2022).
 
2: Social welfare. Greece will continue with efforts to modernise it social welfare system, working closely with technical assistance provided through the SRSS. The setup of the single pension fund EFKA will be completed by mid-2020. As part of the Greek authorities' strategy to modernise the health care sector, Greece will ensure the rollout of the primary health care system, in particular by opening at least 120 primary health care centres (TOMYs) by end-2018 and all 240 TOMYs by mid-2020. The main body responsible for central procurement (EKAPY) will be set up by end-2018, with a view to achieving a share of centralised procurement in total hospital expenditure of 30% in mid-2020 and 40% in mid-2022. Greece will complete the reform of social safety nets launched under the programme; to this end it will apply to all disability benefits the new approach for disability determination based on both medical and functional assessment by mid-2019, review the system of subsidies for local public transport by end-2019, and complete the roll-out of all three pillars of the Social Solidarity Income (SSI) scheme by end-2019.
 
3: Financial stability. Greece will continue to implement reforms aimed at restoring the health of the banking system, including NPL resolution efforts by ensuring the continued effectiveness of the relevant legal framework (i.e. household and corporate insolvency, out-of-court workout, NPL sales, e-auctions) and taking all necessary actions to this effect. Greece will implement the comprehensive action plan on household insolvency with the objective to eliminate the backlog of cases, including the process of pending applications, by end-2021. Financial training to judges, related to the above, will be provided by end-2018. In the context of implementing the Three-Year Action Plan on Justice, phases I and II of the establishment of the e-justice system (OSDDY-PP) will be completed by end-2018 and mid-2020 respectively and the electronic filing of legal documents will be implemented throughout the Courts by end-2019, having completed the tendering procedure by mid-2019. The HFSF will by end-2018 develop an exit strategy for the sale of its stakes in the systemic banks and the mandate of the Selection Panel of the HFSF shall aligned with the mandate of the HFSF; the independence of the HFSF will be fully respected and it shall continue to operate under commercial terms and without any political or other interference. The decision on liquidation or extension of the mandate for the HFSF will be taken by mid-2022. Greece will continue the relaxation of capital controls in line with the published roadmap.
 
 
4: Labour and product markets. Regarding the labour market, Greece will safeguard competitiveness through an annual update of the minimum wage in line with the provisions of Law 4172/2012. The implementation of the action plan on undeclared work will be completed by end-2019. Greece will complete the investment licensing reform, and to this end adopt all enabling licensing legislation (end-2018), finalise inspection legislation (mid-2020), revise the nuisance classification (mid-2021), finalise the simplification of investment licensing procedures in the agreed remaining sectors (mid- 2020) and fully deploy the relevant ICT (end-2019). Greece will complete the cadastre project by ratifying the complete cadastral mapping and forest maps by mid-2021, and as intermediate steps will complete the drawing of the remaining forest maps by mid-2019 and fully establish the cadastral agency and complete 45% of cadastral mapping by mid-2020. With a view to completing reforms in the energy sector, the agreed divestment of Public Power Corporation's lignite-fired capacity will be completed by end-2018. The Target Model will be fully launched by mid-2019, while the measures agreed as part of the joint assessment on the NOME auction system will be implemented by end-
2019.
 
5. HCAP and privatisation. The Asset Development Plan and the Strategic Plan of HCAP will be implemented on a continuous basis. With a view to swiftly attracting investment to support a sustained economic recovery, Greece confirms its intention to complete of the transactions on the AIA concession and DESFA (end-2018); HELPE (including transfer of remaining shares to HCAP) and Marina of Alimos (mid-2019); Egnatia, DEPA commercial, AIA shares, EYDAP, EYATH and the regional ports of Alexandroupoli and Kavala (end-2019); the sale or other form of monetisation of PPC shares, DEPA network, regional ports of Igoumenitsa and Kerkyra, and Kavala underground storage (mid- 2021) and a number of other regional ports, based on the recommendations of the consultants of TAIPED and following the agreed process between the authorities and TAIPED (mid-2022). The transfer of OAKA to HCAP and the restructuring of ETAD will be completed by end-2018 and the review/replacement of all SOE boards by mid-2019.
 
6. Public administration. The implementation of reforms to modernise the public administration will be sustained. As part of this effort, Greece will complete reforms to modernise human resource management in the public sector, and in particular the appointment of Administrative Secretary Generals and all Directors General according to law 4369/2016 by end-2018 and independent assessment of this process, including follow-up measures (mid-2019), complete the 3rd cycle of mobility and performance assessments by mid-2019, and complete the integrated HR Management System (digital organigram for all public entities and link with single payment authority) by end-2019.
 
In view of enhancing legal certainty and access to law through legal codification, the Labour Law Code and Code of Labour Regulatory Provisions will be adopted by mid-2020, and the National Gateway for Codification and Reform of Greek Legislation will be completed by mid-2022. Greece will implement all GRECO (Groupe d'Etats contre la Corruption) recommendations in the context of the implementation of its overall national anti-corruption plan by mid-2021.

 
Ακριβής Μετάφρασις της παραγράφου 2 αφορώσης τό ιατρικόν σώμα.
 
2: Κοινωνική Πρόνοια. Η Ελλάδα θα συνεχίσει τις προσπάθειές της για τον εκσυγχρονισμό του συστήματος κοινωνικής προνοίας, εν στενή συνεργασία με την τεχνική βοήθεια που παρέχεται μέσω του SRSS. Η δημιουργία του ενιαίου ταμείου συντάξεων (EΦKA) θα ολοκληρωθεί στο μέσον του 2020. Στο πλαίσιο της στρατηγικής των ελληνικών αρχών δια τον εκσυγχρονισμόν του τομέως υγείας, η Ελλάδα θα εξασφαλίση την ανάπτυξιν του συστήματος πρωτοβαθμίου υγειονομικής περιθάλψεως, ιδίως με το άνοιγμα τουλάχιστον 120 κέντρων πρωτοβαθμίου φροντίδος υγείας (TOMY) μέχρι τα τέλη του 2018 και των 240 TOMY μέχρι τό μέσον του 2020. Το κύριον όργανον που είναι υπεύθυνον δια τις κεντρικές προμήθειες (ΕΚΑΠΥ) θα συσταθη μέχρι το τέλος του 2018, με στόχο την επίτευξιν μεριδίου κεντρικών προμηθειών στις συνολικές δαπάνες νοσοκομείων κατά 30% έως τό μέσον του 2020 και κατά 40% έως τό μέσον του 2022. Η Ελλάδα θα ολοκληρώση τη μεταρρύθμισιν των δικτύων κοινωνικής ασφαλίσεως που δρομολογήθησαν στο πλαίσιο του προγράμματος. Δια τον σκοπόν αυτόν θα εφαρμοσθη σε όλα τα επιδόματα αναπηρίας η νέα προσέγγισις προσδιορισμου της αναπηρίας πού βασίζεται τόσο στην ιατρικήν όσο και στη λειτουργικήν αξιολόγησιν μέχρι το μέσον του 2019, θα επανεξετασθη το σύστημα επιδοτήσεων για τις τοπικές δημόσιες συγκοινωνίες μέχρι το τέλος του 2019 και θα ολοκληρωθη η ανάπτυξις όλων των τριών πυλώνων του προγράμματος εισοδήματος κοινωνικής αλληλεγγύης (SSI) έως το τέλος του 2019.
 
Εν συνόψει:

Στο ανωτέρω παράρτημα που συνοδεύει την επίσημο κείμενο της αποφάσεως του προσφάτου Eurogroup, αποκαλύπτονται με λεπτομέρειες, όλες οι μετα-μνημονιακές δεσμεύσεις της Ελλάδας που επιβεβαιώνουν απόλυτα όσους μιλούν για το τέταρτο άτυπο μνημόνιο. Η Ελλάδα φεύγει από τα προγράμματα στηρίξεως μ΄ ένα αποχαιρετιστήριο δώρο 15 δισ. ευρώ.
 
Αυτό σημαίνει ότι από το πρόγραμμα των 86 δισ. Ευρώ η Ελλάδα τελικά παίρνει τα 62 δισ.. Αυτό σημαίνει ότι δεν θα πάρουμε 24 δις φθηνό χρήμα από τον ESM αλλά θα δανειζόμαστε από τις αγορές οι οποίες μας περιμένουν …με ανοικτές αγκάλες…για να πάρουν το αίμα τους πίσω από το πραγματικό «κούρεμα» χρέους του 2012 κατά 105 δις Ευρώ, 125 δις μαζί με το PSI+.
 
Οι υπουργοί οικονομικών φρόντισαν να περιλάβουν στην απόφαση ένα αναλυτικό περίγραμμα του Μνημονίου ΙV.
 
Tόσο αναλυτικό που περιλαμβάνει ακόμη και την διάταξη περί υποχρεωτικής εκπαίδευσης των …δικαστών σε θέματα οικονομίας ώστε στο εξής οι αποφάσεις των δικαστηρίων να συνάδουν με την οικονομική πραγματικότητα.

Στον τομέα των εργασιακών, το Eurogroup υπενθυμίζει στην κυρία Αχτσιόγλου ότι η διακηρυγμένη αύξηση του κατωτάτου μισθού πρέπει να γίνει με βάση τον …μνημονιακό νόμο του 2012  με γνώμονα την «Διατήρηση της ανταγωνιστικότητας» Στον τομέα των αποκρατικοποιήσεων η λίστα είναι επίσης εξαντλητική: Ολοκλήρωση συναλλαγών για το παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού πώληση, ΔΕΣΦΑ (2018), ΕΛΠΕ και Μαρίνας Αλίμου (2019), Εγνατίας, ΔΕΠΑ, ΕΥΔΑΠ, ΕΥΑΘ, λιμανιών Αλεξανδρουπόλεως και Καβάλας (2019). 
 
Προβλέπει επίσης την πώληση (ή άλλη μορφή ρευστοποιήσεως) των μετοχών της ΔΕΗ, του δικτύου ΔΕΠΑ και περιφερειακών λιμένων.

Στην απόφαση γίνεται σαφής δεσμευτική αναφορά στις περικοπές συντάξεων και τη μείωση του αφορολογήτου, την επαρκή στελέχωση της Ανεξαρτήτου Αρχής Δημοσίων Εσόδων, τη δημιουργία Ενιαίου ταμείου συντάξεων στα μέσα του 2020, τη δημιουργία 120 κέντρων πρωτοβαθμίου φροντίδος ως το μέσον του 2018 και 240 ως το μέσον του 2020. 
 
Σαφεστάτη είναι η δέσμευσις για την πώληση των μετοχών των τραπεζών που διατηρεί το Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας στις συστημικές τράπεζες της Ελλάδας.
 
Κωνσταντίνος Αναγνώστου
Ιατρός
Μέλος του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας
 
 
 
 
 

Μήνυμα του Προέδρου.

Τελευταίο μήνυμα του προέδρου του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας.

21/05/2018. Ενημέρωση για Φορολογικούς Ελέγχους

Την Παρασκευή 18/5/2018 επισκεφθήκαμε με τον νομικό σύμβουλο του Συλλόγου μας τον διευθυντή της Εφορείας Βόλου, προκειμένου να εκφράσουμε την διαμαρτυρία μας για τους ελέγχους και τα πρόστιμα που επιβλήθηκαν σε συναδέλφους (κυρίως παιδιάτρους) σε σχέση με την έκδοση πιστοποιητικών υγείας σε μαθητές σχολείων για το σχολικό έτος 2012-2013, χωρίς να έχουν εκδώσει και αντίστοιχη, έστω και μηδενική απόδειξη, γι’ αυτές τις περιπτώσεις .

Του εκθέσαμε την άποψή μας και την αγανάκτησή μας ακόμη και για περιπτώσεις συναδέλφων μας που τους επιβλήθηκαν πρόστιμα για μη έκδοση αποδείξεων για εξέταση και έκδοση πιστοποιητικών για παιδιά συναδέλφων η στενών συγγενών τους. Δυστυχώς δεν δέχθηκαν να εξαιρέσουν ούτε αυτές τις περιπτώσεις, διότι έχουν συγκεκριμένες εντολές και ελέγχονται και οι ίδιοι, όπως μας ανέφεραν.

Στην υπόδειξή μας ότι για περιπτώσεις εξέτασης συγγενών ιατρών η συγγενών μας δεν αμειβόμαστε, σύμφωνα με τον Κώδικα Ιατρικής Δεοντολογίας (Κ.Ι.Δ.), μας ανέφεραν ότι θα πρέπει να εκδοθεί έστω και μηδενική απόδειξη, διότι υπερισχύει ο φορολογικός νόμος έναντι του Κ.Ι.Δ..

Στο ερώτημά μας για το ποσοστό μηδενικών αποδείξεων που δικαιολογείται, μας απάντησαν ότι δεν υπάρχει καθορισμένο  ποσοστό μηδενικών αποδείξεων, ούτε από σχετικό νόμο, ούτε από σχετική υπουργική απόφαση.
Επίσης μεταξύ άλλων μας ανέφεραν ότι και οι περιπτώσεις αποδείξεων με μικρό ποσό (από 5 ευρώ και κάτω) μπορεί να μην θεωρηθούν ειλικρινείς και να ελεγχθούν οι ιατροί που τις εκδίδουν.

Μας υπέδειξαν για όσους έχουν αντίρρηση για τα πρόστιμα που τους επιβλήθηκαν να προσφύγουν με ένστασή τους στην σχετική επιτροπή. Αυτή η πράξη πιθανόν όμως να ενεργοποιήσει περαιτέρω φορολογικό έλεγχο στον ελεγχόμενο ιατρό.

Μετά από όλα αυτά γίνεται αντιληπτό ότι η λογική που επικρατεί σε ορισμένα  θέματα φορολογικών ελέγχων των ιατρών είναι η λογική της Οθωμανικής αυτοκρατορίας, κατά την οποία δεν υπάρχουν συγκεκριμένοι φορολογικοί κανόνες, αλλά καθορίζονται στην συνέχεια αναλόγως των ορέξεων και των αναγκών του Σουλτάνου-Κράτους.

Ως εκ τούτου θα πρέπει όλοι οι συνάδελφοι ελευθεροεπαγγελματίες ιατροί, να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί όταν εκδίδουν οποιαδήποτε ιατρική γνωμάτευση και βεβαίωση, η οποία θα πρέπει να συνοδεύεται απαραίτητα από απόδειξη, έστω και μηδενική.

Στη συνέχεια θα εξετάσουμε την περίπτωση να απευθυνθούμε στο υπουργείο Οικονομικών προκειμένου να εκθέσουμε το πρόβλημα που δημιουργήθηκε και να ζητήσουμε κανόνες δίκαιης φορολόγησης των ιατρείων.  

Ευθύμιος Γ. Τσάμης
Πρόεδρος Ι.Σ.Μ.

Ιατρικός Σύλλογος Μαγνησίας

Στατιστικά στοιχεία. Ο Σύλλογος με μια ματιά.
Εγγεγραμένοι
Άνδρες ιατροί
Γυναίκες ιατροί
Ενεργοί Ιατροί

Σε όλες τις συσκευές

Responcive Design:
Το νέο WEBsite είναι προσβάσιμο από όλες τις συσκευές. Μπορείτε να είστε on line με τον Ιατρικό Σύλλογο Μαγνησίας  από οπουδήποτε, μέσω του notebook, του tablet ή του SmartPhone σας.

Όλοι οι Ιατροί της Μαγνησίας

Αναζήτηση με ονοματεπώνυμο και ειδικότητα:
Βρείτε τους ιατρούς μέλη του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας. Αναλυτικά οι διευθύνσεις των ιατρείων και τα τηλέφωνα επικοινωνίας, εύκολα και γρήγορα πάνω σε ηλεκτρονικούς χάρτες.

Πληροφόρηση

Όλες οι πληροφορίες που απορρέουν από τον Ιατρικό Σύλλογο Μαγνησίας, έχουν οργανωθεί σε τομείς:
Αποφάσεις Διοικητικού Συμβουλίου, Δελτία Τύπου, Ανακοινώσεις του Ι.Σ.ΜΑνακοινώσεις Π.Ι.Σ. και άλλων Συλλόγων, Συνέδρια και ιατρικά γεγονότα και θέσεις εργασίας.

Νέος Χείρων

Η ηλεκτρονική Εκκλησία του Δήμου:
Ο Νέος Χείρων είναι ο τόπος που θα συναντώνται τα μέλη του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας και όχι μόνο.
Θα φιλοξενεί ιατρικά άρθρα, ανταλλαγές απόψεων και άρθρα μελών.

Κοινωνικό Ιατρείο Αλληλεγγύης

Η πρωτοβουλία κοινωνικής αλληλεγγύης του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας. Χρειάζεται  η κινητοποίηση και βοήθεια όλων. Παρακολουθήστε τα νέα, τις δράσεις και τις ανάγκες του Κοινωνικού Ιατρείου Αλληλεγγύης.

e-Πιστοποιητικά

Νέα υπηρεσία του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας, προς τα μέλη ιατρούς. Μπορείτε να ελέγξετε την κατάσταση των αιτήσεών σας και να παραλάβετε τα πιστοποιητικά / έγγραφα που έχετε αιτηθεί.

Start

e-Αιτήσεις

Μπορείτε να αιτηθείτε την ηλεκτρονική διεκπεραίωση όλων των εγγράφων / πιστοποιητικών που εκδίδει ο Ιατρικός Σύλλογος Μαγνησίας. Καταχωρήστε την αίτησή σας, προς τον Ιατρικό Σύλλογο Μαγνησίας και θα ικανοποιηθεί ηλεκτρονικά.

Start

e-Πληρωμές

Οι πληρωμές των συνδρομών σας υποστηρίζονται από τις υπηρεσίες πιστοποίησης κατόχου κάρτας Verified by Visa και MasterCard SecureCode των Οργανισμών Πληρωμών Visa και MasterCard αντίστοιχα, μέσω του ασφαλούς server πληρωμών της Τράπεζας Πειραιώς.

Start
Twitter Feed

Microposts παγκόσμιων οργανισμών που έχουν επιλεχθεί σαν μέλη της δημόσιας λίστας : is_Magnesia_gr του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας. Μέλη της λίστας είναι οι παρακάτω οργανισμοί:

  • WFP Media @WFP_Media Stories about hunger, nutrition, and the work of the UN World Food Programme selected by the Communications and Social Media team at WFP.
  • UN Human Rights @UNrightswire Official Twitter account of the United Nations Human Rights office
  • UNICEF @UNICEF 
    promotes the rights and wellbeing of every child in 190 countries and territories, with a special focus on reaching those in greatest need.
  • World Food Programme @WFP
    Fighting hunger worldwide. The United Nations World Food Programme is the world's largest humanitarian agency on the front lines against hunger.
  • Human Rights Watch @hrw
    HRW provides timely information about #humanrights crises in 90+ countries.
  • WHO @WHO
    Official Twitter account of the World Health Organization, the United Nations' health agency
  • UN Refugee Agency @Refugees
    The official account of UNHCR. Follow us as we provide vital aid and protection to the forcibly displaced around the world.
Η λίστα ενημερώνεται διαρκώς με νέους Twitter λογαριασμούς

Είστε μέλος του Ιατρικού Συλλόγου Μαγνησίας;
Επωφεληθείτε από τις νέες υπηρεσίες μας